VÁSÁRLÁS

Hogyan tudok rendelni?
Kattints a Webshop menüpontra az oldal tetején, majd a Kosárba gombra a kiválasztott terméknél. A termék oldalon megtalálod a termékek bővebb leírását, a tápérték táblázattal, összetevőkkel és allergénekkel együtt. Válaszd ki a kívánt mennyiséget, majd tedd be a terméket a kosárba. Innen tovább folytathatod a vásárlást a termékek között nézelődve, vagy a jobb felső sarokban lévő kosár ikonra húzva az egeret a KOSÁR gomb megnyomásával tovább léphetsz a megrendelés felé.

Hogyan találom meg a keresett terméket?
A termékek keresésére több lehetőséget biztosítunk.

  • A Termékek menüpont alatt kategóriákba rendeztük a termékeinket, a tészta típusának megfelelően. A megfelelő kategóriát kiválasztva a benne szereplő termékek könnyedén kosárba rakhatóak.
  • A weboldal bal felső sarkában lévő kereső ikon megnyomását követően csak írd be a kulcsszót, amit biztosan tartalmaz a keresett termék (pl.: kalács) és máris kilistázza az oldal az összes eredményt.

Rendelési mennyiségek:

  • Darabra rendelhető termékeink esetén a termék oldalán vagy a kosárban is megadhatod a megrendelni kívánt termék mennyiségét. A kosárba elhelyezett egység ez esetben db-ra vonatkozik. Tehát, ha a mennyiségnél a kosaradban 2 szerepel, akkor 2 db terméket fogsz kapni.
  • Kimérősen rendelhető termékeink esetén – melyek csak a ‘Kimérős sütemények’ kategória termékeit jelenti – a kosárba helyezéskor megadott mennyiség 10 dkg termék egységenként lehetséges. Tehát, ha a mennyiségnél a kosaradban 2 szerepel, akkor 20 dkg terméket fogsz kapni.

Rendelési ár:

  • Termékeink többsége db-ra rendelhető, a megjelenített fogyasztói ár 1 db termékre vonatkozik. A termék súlya a termék megnevezésben olvasható. 
  • A ‘Kimérős sütemények’ kategória termékei 10 dkg egységenként rendelhetőek, a megjelenített fogyasztói ár 10 dkg termékre vonatkozik.

A termék oldalon megjelenített fogyasztói ár tartalmazza a törvényben előírt 18%-os vagy 27%-os ÁFA-t. További információ: ÁSZF

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Hogy történik a szállítás?


Megrendeléseidet az általad kiválasztott mintaboltunkba szállítjuk ki. A megrendelésedet ott személyesen veheted át.

Mikor tudom átvenni a rendelésem?

  • Munkanapokon 11:00 előtt leadott rendelés esetén a rendelés napja +2 munkanap múlva vehető át a megrendelt termék (az adott üzlet nyitvatartási idejében – a nyitvatartási időkről ide kattintva tájékozódhatsz)
  • Munkanapokon 11:00 után leadott rendelés estén + 3 munkanap múlva vehető át a rendelés.
  • Hétvégén és ünnepnapon leadott rendelés esetén, az azt követő első munkanapon kerül feldolgozásra a rendelés. Így pl.: szombati napon leadott rendeléseket hétfőn dolgozzuk fel és +2 naptári nap múlva szállítjuk ki, azaz szerdán.

Amennyiben ettől az időponttól későbbre szeretnéd kérni a rendelést, erre a Pénztár oldalon van lehetőséged az Időpont választása résznél.

Vasárnap és ünnepnapon nincs kiszállítás! Ha az átvétel várható dátuma vasárnapra esik, a kiszállítás és az átvétel a következő munkanapon történik.

A megrendelés pillanatában automatikus visszaigazolást küldünk amiben szerepel az átvétel előre kalkulált várható dátuma és az esetleges megjegyzésed is. 

Az átvételt reggelén minden esetben emlékeztető e-mailt is küldünk. Aznap az üzlet nyitvatartási idején belül bármikor átvehető a megrendelés.

Mennyi a szállítási díj?
A kiszállítás a mintaboltjaink mindegyikébe díjmentes. A megrendelést a vásárló személyes átvétellel veheti át.

Milyen szállítási módok vannak?
Csak személyes átvétel lehetséges mintaboltjaink egyikében. Nagyobb megrendelések vagy egyedi kérések esetén írj nekünk.

FIZETÉS

Milyen fizetési módok közül választhatok? 
Üzleteinkben, utánvéttel tudsz fizetni bankkártyával, vagy készpénzzel.

Előre utalásra vagy online kártyás fizetésre egyenlőre nem tudunk lehetőséget biztosítani a webshopban.

RENDELÉSEK MÓDOSÍTÁSA/TÖRLÉSE

Hogyan tudom megváltoztatni vagy lemondani a rendelésemet? 
Ha szeretnéd megváltoztatni vagy lemondani a rendelésed, írj nekünk minél hamarabb. Ha megkapjuk az e-mailed a kiszállítást megelőző nap 11:00-ig, még tudunk rajta változtatni.

Változtatási kérésed itt tudod jelezni: E-mail: asotthalom@vargapekseg.hu vagy a  +36 30 951 8778 telefonszámon.

Muszáj regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem. Vendégként is tudsz vásárolni. Viszont ha regisztrálsz, ami kb 1 perc, többet nem kell a számlázási adataidat kitölteni, azt a rendszer megjegyzi, így a következő vásárlásod néhány pillanat alatt el tudod végezni.

Hogyan tudom követni a rendelésem? 

A rendelésed különböző fázisaiban e-mailben értesítést küldünk.

  • A megrendelés pillanatában megkapod a rendelésed adatainak összefoglalását.
  • Az átvétel reggelén küldünk egy emlékeztető e-mailt, amiből láthatod hol és mely termékeket kell átvenned.

Kit keressek ha problémám van? 
Keress minket bizalommal a lenti elérhetőségek egyikén! Kérésedet, problémádat a leggyorsabban igyekszünk kezelni.

E-mail: asotthalom@vargapekseg.hu vagy a +36 30 951 8778 telefonszámon.